she is a good girl

Igår fyllde lilla jag hela 22år :) tack för alla gratulitioner:) ni är så snälla allihopa:)


Jag ska bjuda min klass på en lyxig chokladtårta idag från ålandsbagarn. Jag vann ju den där stegräknartävlingen vi hade i klassen och då vann jag ett presentkort från ålandsbagarn och självklart ska ju klassen ha den tårtan:)
Men den kommer nog att vara liten så jag kompenserar lite med chokladmuffins som jag har bakat nu på morgonen:)


Foto på mig när jag var liten




Nu 22 år gammal :P


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fan, jag skulle ha behövt vara i skolan idag då ;)

2010-11-10 @ 10:19:08
Postat av: sassa

Om du vill kan jag komma över med en bit tårta och en muffins till dej. För det vart ju en bit över som är din;) Hoppas allt är bra med dej!!!

2010-11-10 @ 14:32:21
Postat av: Minna

hej Sassa!! :)

Jo jag kan ju alltid tänka på saken. Måste ju se så att jag inte har börjat jobba (troligen INTE). Och så måste jag ju kolla datum så att jag kan fixa barnvakt. Men det är ett tag dit! Men om allt går ihop ställer jag gärna upp! Det är skit kul å va hårmodell.. haha



Ha de bra!

2010-11-12 @ 10:11:53
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0