kalasat ikväll

Snart är den här helgen slut då. Snabbt som tusan har den rusat iväg.
I fredags var jag och simmade till mariebad och sen till magique en sväng och prata lite. Tänkte gå ut till indigo med dom på kvällen men jag bestämmde mig för att jag måste spara pengarna till resan istället för att kasta bort dom på mat och sprit:P SÅ istället for jag och stefan ut till eckerö och förberedde för kakling i köket.
I lörsdags städade jag lite smått här hemma och donade på. Bestämmde mig för att ha kalas på söndagen istället för på tisdag då jag fyller.
Idag så har jag bakat maräng och choklad tårta och kanelbullar som jag bjöd mina gäster på ;)
HAh alla gav presentkort på magique till mej, jättesnällt. För dom pengarna ska jag köpa en resväska och en klänning som jag har spant in ;)

Jag har varit jättedålig på att ta kort. Men det kommer snart mera från huset. Vi har lagt in kakel i köket nu;) skit snygga kakel.

Det här är en bild på vårat ena köksfönster, Vi håller på att målar alla smygar vita (därför ser ni det blåa målartejpet också)



En dålig bild på vara kakel. Dom är granitsvarta med struktur i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0