bad day

Skit bra start på ett höstlov.. NOT
Jag e en sjukling.
Jag har haft ganska ont i magen sen i tisdags, men sen igår i skolan vart det bara värre och värre. Sen skulle jag ju å jobba också på kvällen men det klarade jag inte riktigt av. Jag hade både saxofönen och magique att städa. NÄr jag var på magique så fick jag så otroligt ont i magen å mådde illa samtidigt och skakade av att jag inte hade några krafter. SÅ jag kunna int ens slutföra allt å jag bara grät för att jag hade så ont. Så jag for hem och märkte att jag hade feber också:(

Upp som vanligt idag och for till sjukhuset för att dom skulle sätta på mig den där ekg apparaten. Nu har jag den på mig och precis nuu burrar den så min ena arm blir helt stel och halvt domnar bort.
Jag måste försöka hålla igång som vanligt idag bara för att resultatet inte ska bli missvisande. SVårt när man är så svag men jag får göra mitt bästa. Det finns ju piller :P


Jag gillar den här låter bara mer och mer.
http://www.youtube.com/watch?v=BTHPO9uQonk



Nu måste jag bryta bråker mellan bamse och nemo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0