drar mig Bakåt i tiden

Idag var jag tidigt uppe på en söndags morgon. kvart i 9, sen vred man tillbaka klockan och vips så vart den kvart i 8 istället. på en söndag?? hmm något är ju fel då om man måste stiga upp så tidigt? Jag skyller på att stefan steg upp och då har jag svårt att ligga kvar i sängen på helgerna. Men på vardagarna är det jäkligt skönt att ligga kvar :P

jag for rätt så tidigt och städade till magique så det är gjort + att jag snart är klar med yrkesritningen. Ikväll tänker jag bjuda pappsen och mammsen på havtornskräm och snömoss:P Så att vi kan diskutera lite resa:P :):)
funderar på att fara till egypten över jul.

Nu ska jag gå ut i friska luften och gå en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0