ingen rubrik till salu!

Uppe före tuppen idag igen, nämligen halv 7. Då for stefan iväg och jag gick upp för att försöka käka lite och sen for jag iväg till sjukhuset igen för att lämna tillbaka ekg apparaten. HAh jag räknade ut att den har tagit 43 blodtrycks "pumpningar" på armen så det var ju inte så konstigt att jag e lite öm idag. När jag kollar efter så har det tillochmed blitt ett blåmärke och lite allmänt blodsprängt :P
HAh både jag och stefan har vaknat ett antal gånger i natt att det burrade i sängen. hah

Igår kväll klippte jag Jonas (stefans kusin) och sen gjorde jag slingor på stefen, Vart riktigt najs. Ska väl puttsa upp hans frilla idag också.
ikväll blir jag ensam hemma för han ska ut med jobbet.
SÅ jag har laddat upp med läsk och ostbågar, popcorn och sen en film. JAg har då valt Sex and The City MOVIE 2
Måste passa på att se en tjej film när mannen e borta. VIll du komma över är det helt okej att göra mej sällskap:)

Ska jag gå å lägga mej eller sätta fart på arslet nu? hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0