radiramsor

förlåt för ett väldigt flummigt inlägg igår, jag läste genom det nu och man förstod ju knappt vad jag hade skrivit. ska bättre på mig idag istället:)

Idag hade vi en kort skoldag med cecilia som skall hålle en kurs för oss om modefrisyrer och klippningar. skojj
Sen for jag ner på stan och köpte en scarf från magique, jag hade spanat in den ett tag ;) sen till bokhandeln för att köpa lite papper, nu äntligen har jag fått en idé om hur jag ska laga min herr pärm. Jag tror det kan bli rätt så snyggt faktiskt. Om jag anstänger mig lite med handstilen sen också då. hmm
Jag skulle behöva ha lite mer bidler bara. Synd att man inte kommer att hinna klippa allt själv utan måste ta andra bilder och till och med från internet kanske. Från och med idag ska jag försöka att hela tiden ha kameran med mig vart jag än går. SÅ de så!

Vad ska jag göra för middag till stefan idag då?
LIte små plock tror jag det får bli så hoppas han inte är så hungrig. Kanske jag slänger ihop ost & skink rullar. men jag måste ju ha något till också.

Idag fick jag en remiss om att jag ska på torsdag ha en ekg testare på mig i ett dygn. Det stod att även om man hade den på sig skulle man göra som vanligt i vardagen. Men då på torsdagen har jag ju höstlov och då ar jag ju lugn som en fisk i kroppen. kanske man ska ringa och byta dag? samtidigt som det skulle ändå vara skönt att slippa ha den på sig i skolan. Jag har haft den där förrut och den burrar typ 1gång i halvtimmen. jobbigt.

Hihi det är så roligt att retas ibland

Förreste ni har ju int sett min nya frisyr heller. Jag har int tagit några bilder med kameran men jag kan väl ta en kass bild med webcamen:P
Varsegoda

LITE FÄRG???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0