tick tack tick tack

Denna torsdag saknar jag helt motivation.. på allt.
Jag sitter egentligen bara och väntar på att klockan ska gå. JAg orkar inte göra något vettigt. Och det värsta är att det finns massor att göra...
Enligt mej kan man inte gå och lägga sig före klockan 9 så därför väntar jag. Stefan slocknade direkt efter maten och det gör ju att man inte vill börja bullra med något heller.

JAg skulle behöva göra en yrkesritning men jag orka fan inte!!

Torsdag betyder ju också kunddag i skolan. En helt ok dag. Där väntade jag på min kund som kom först vid halv två tiden. Vart ett bra arbete på henne. Sen gjrode jag väl lite små saker till.

Imorgon är det fredag och det gillar väl vi alla?? Soft dag i skolan med 4timmar "pyssel" och två timmar första hjälpen kurs.
Sen ska jag gå och köpa present till Moa och Chris, Köpa kattmat och SIMMA, gud så skönt det är. Det är en jätte bra avslutning på veckan. eller början på helgen? ;)
Sen ska vi ut till gottby och kolla på kakel eller mosaik som skall till köket ovanför diksbänken.
sen fredagsmiddag som brukar bli rätt mysig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0