Elmia mässan

Ska bjussa på lite bilder från mässan. Dock har jag inte några från våra härliga kvällar :) men se endå vettja!

På vääääg till sverige :)


Söt Alice på mässan :)




Dags för navel piercing här, hohoo...


En modell på mässan


Me and my roomsbuddy :)


Självklart så vart vi VIP. bjudna till slivers uteställe och visst måste man ju utnyttja det då;) Så vi var några från klassen som drog oss ut i vimlet på lördags kvällen. njasi :)


Jag fixade även till mina naglar på mässan. Hon förstärkte dom med gelé men behöll min egen längd och målade fransk manikyr på dom :) fintfint. Ser inte så bra på den där bilden men... Skönt att ha dom uppfixade.

IMG_8574
Tog en bild med johannas kamera. Snodde bilden från hennes blogg.
IMG_8679
inne i stan för att käka, vi bestämmde oss för sportsbaren O´Learys :)

Snor en bild från Fb


Kommentarer
Postat av: sandra

Synd att jag inte var här den helgen så att jag kunde shaka mina lurviga med er på Sliver:) ser även att ni var till Olery´s och åt;) Hoppas att ni hade det bra!

2011-04-19 @ 18:55:29
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0