FRISÖRMÄSSA

Packar lite smått inför resan imorgon till JÖNKÖPING :):)
Ska ju på en Stor Frisör och skönhets mässa imorgon till Elmia :)
kommer att bli riktigt kul att vi får åka med frisör klubben härifrån och sen bo på hotell i två dagar, vilken lyx!!!
Det värsta är att migrän närmar sig.. ajaj.. inte bra!!
Och jag har tänkt att neej det är fel helg att åka för att jag ska ha mens (för er som är intresserade) och då är risken jättestor att jag får migrän. Lite nervös kanske och Sen till på de då sitta i en 6 timmars bussresa med pratglada frisörer och allt ståhejj runtom.. Lördagen gågågågågågågå åh jaa ni vet. Så jag har bunkrat upp med näspray idag. Hoppas jag inte får migrän!!!! Jag känner ju redan nu att det är på gång :( :( satana
Nå jag måsta tilloch med fara å förnya receptet idag för att det hade gått ut sa apoteksgubben så till åhs sitta där i 50minuter och sen tillbaka till apoteket.

Det är ju tur att det ska avta med blåst tills imorgonbitti iaf.. får se...lär ju gunga ändå..

Nää nu tänker jag gå å lägga mig och vila mitt huvve
HA en bra helg allihopa. !!
Bilder kommer sen när jag kommer hem.
Kommer ju hem förresten först sista båten på söndag. så bilder måndag? kanske.. omjag har lust med det.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0