Kanelbullar

inte bra inte bra!!!

Vaknar upp i morse av att min hals är helt åt helvete, gör sjukt ont.
Nåja jag hade bestämt mig igår att jag skulle baka bullar och visst det gör jag nu också men är helt jävla slut alltså. Jag mätte Febern och joo visst hade jag de ;( Nu är dom sista bullarna i ugnen iaf.
Men det ser ju så roddigt ut här så antagligen kommer jag att tvinga mig själv att diska också ev dammsuga. :p
Sen tänker jag faktikst gå ut och sitta och avnjuta mina stora kanelbullar. De ser jäkligt goda ut :)

Bra start på påsklovet
Men hoppas det är en snabbis så att det går över till på torsdag iaf till på fredag. För då ska jag ut till huset och jobba lite och mysa i påsk. Bada bastu och grilla . Kattorna ska också få komma med!


Hoppas ni har det bra! :)

Mina kanelbullar. hah jag tog med Webcamen så ni ser bra va? hah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0