kurragömma


Är det grått ute eller är det GRÅTT??

man blir ju tammetusan nedstämmd av det här vädret. klagaklaga det är det enda jag e bra på nuför tiden. haha
idag är utmaningen att hitta en försvunnen tidning som skulle ha varit tillbaka för länge sen till bibban. men Den finns inte här, jag är faktiskt ganska  säker på att jag har lämnat tillbaka den..? Kan det vara så att den inte vart registrerad som tillbaka lämnad? För snart har jag letat överallt, några ställen återstår bara.

Jag kom just hem från städandet och nu måste jag ju dra fram dammsugaren här också efterssom mimmi sprättar runt alla frön och pansarvagnarna under sängen har kommit fram :( oh meeen

Laga lite potatis och blomkålssoppa till middag idag med toast kanske?

Nu keeep loocking!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0