loooov(e) hihih

Påsklovet har börjat yiiihaaaa :) så skönt med ledigt

Efter skolan var jag in till magique en sväng och fixade ett presentkort och pratade lite smått :) Dom är alltid så trevliga och roliga där med mig :)
Sen iväg till sparis och handla lite
Hem till min älskling, jaa han är hemma idag :) fast han en sjuk så de e ju inge roligt. Så när jag kom hem hittar jag han sovande i sängen och jag som hade köpt hem fika för att han var hemma för en gångsskull på en måndag lixom. Men inte så stora reaktioner där inte bara att han villa sova vidare så jag sparar väl på grismunken jag köpte haha och en liten smurfläsk hhihi
Måsta ju hitta på nått då så jag ställde mig faktiskt och diskade. Och nu har jag fikat lite själv, en smörgås blev det :P
Nu tänker jag gå ut i solen lite och efter posten kanske. E ju fint väder idag men de blåser som tusikens.

Jag köpte lite kläder i sverige när jag dit sist  som jag inte  har visat er.
Köpte även en topp som är i färg!! hhah den blev inte med på bilden. Varför vet ja inte men. Super skön är den att ha på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0