lördag

Waoow vilket fint väder, super skönt att vara ute =) Det har jag varit också idag. Jag har sått blommor i krukor och så har jag rensat upp blommlandet suttit och solat och fikat i solen idag. sjönt
jag har också jobbat med slutprovet lite..
Måste hitta på nått ämne ikväll till svenska uppsattsen, men vad? en fakta uppsatts ska det va..

jag måste käka någon form av middag idag men jag har ingen fantasi och iinte lust att laga ihop något.. Sen bara jag har fått i mig något tänker jag fara till Magique och städa så slipper jag göra det imorgon. =)
Ikväll sen ska jag fara ute på lite jogg också är tanken iaf hoppas det blir verkställt bara =) hmmf.. ihih

4 fina krukor har jag införskaffat mig som nu är fulla med jord =)


Sånna här blommor har jag sått idag. (säkert skit svåra? )


Små söta blåa



Lite persilja vart det också


Och självklart påskgräs (som Nemo kommer att käka upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0