våren strålar här

Solen bländar mig :)



Nu är det vår och varmt här på våran altan :) Bilderna tog jag igår när jag kom hem från skolan. Idag är det också fint men det är inte helt och hållet le här. Dom har ju faktikst lovar jättefint väder hela helgen så jag hoppas på de :) Då ska ta bli lite påsk fint här :)




Mina små Birds var också ute igår och dom fick så varmt så dom båda tog sitt första bad ute ;) hhihh


Idag stannade jag kvar en stund i skolan och fixade på mitt slutarbete, jag har iaf kommit en bit nu och jag har bestämmd mig för att jobba med det i helgen lite också för att få undan lite. Jag ska ändå vara ensam hemma hela fredagen och nästan hela lördagen då stefan kommer hem först sent på lörsdag kvällen. Måste dock sussa ensam inatt ::(
Nåja de går nog bra, är ju rätt skönt hahah :P
Ska lägga på någon film ikväll å kika lite på de. Men det funkar inte att ladda ner så jag blir nog tvungen att leta fram någon gammal skiva..
Snart tänker jag fara till mamma och pappa med lite grejjor och visa mina nya saxar som jag har köpt :) Dom e så himla sköna att hålla i..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0