äntligen??

Jag ska vara snäll och ge er ett litet inlägg.
Egentligen finns det väl massor att skriva om men jag vet inte var jag ska börja? Det var ju lixom ett tag sen jag skrev sist.
Nåväl... Vi har det super bra och jag njuter av att vara ledig. Går och zoomar hela dagarna ;)
Gizmo han växer och utvecklas så det är inte klokt. Han kan lite små saker som att sitta och ge vacker tass och vänta på varsegod när han ska få mat. Lite stolt blir man ju när han e så liten ännu.
Igår började vi en 5 veckors valpkurs där vi ska träffas varje tisdag kväll och lära oss nya saker och öva sedan under veckan som går tills vi ses nästa gång. den här veckans läxa är att han ska lära sig "nej" + belöning :)
Så idag har det blitt massa övningar :) Det är så kul när han e ganska lättlärd :)

Själv skall jag till nya jobbet imorgon, kika in den nya salongen som ska öppna istan  :D
Studio 11

Livet leker helt enkelt

Puss och kram
Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0