nämen..

Ett till inlägg, redan idag?? Whaaat??


Jodu/ni jag skriver idag igen.

Fick just veta att jag inte kan komma till nya salongen idag för att det städas där idag fortfarande. Men då blir det på måndag istället :)
Igår kväll vart det en hel del gjort här hemma i lemland, Frostade ur frysen, rensade flera liter svamp som vi hade fått av mamma och så var jag till Anton och klippte han :)

Annars då? Jo jag är inne på min fjärde godis fria dag, Bra jobbat Sassa :)
Jag väntar otåligt på ett paket från hm. pleeeas kom till mig nu... Antagligen kommer det imorgon då jag är i eckerö:P mupp

in till stan då såsmåning om, ska gå via klipp upp och säga hej samt hämta mitt arbetsintyg därifrån.

Längtar till imorgon kväll då jag får besök till eckerö :) blir kul:)

Ha det bra

det var inte meningen att kortet skulle bli genom ett "sikte" ( ser ju ut som om någon vill skjuta oss)
Så med en annan ram också då:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0