Framtidsplanerar

Jag har haft jullov som ni säkert har märkt, jag har spenderat min tid i eckerö :) myst i huset framför brasan, kan ju inte bli så mycket bättre. Ätit godmat samt varit på många lång promenader. . Träffat vänner och familj

många fina paket har jag fått också
t.ex
Vätekudde
Objektiv till kameran
Mariebad simkort
3 rätters middag på dinos med min pojkvänn
Biobiljetter
Och jaa annat smått och gott också allt jag fick var fint och bra :) Tack ska ni ha!!

Nu jobbar jag imorgon till sen är jag ledig igen över helgen.
Då blir det nytt år, nya utmaningar, nya projekt, nya förändringar, nya kunder, nya möjligheter, nya. . .? jaa nytt år helt enkelt :)
Vi kommer att ses nästa år. Gott nytt år på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0