Jag är faktiskt teknisk!!!

hur svårt ska det vara att få ihop en julstärna som står på fot?? Dumma muttergrejj som inte vill som jag vill!!! Nu har jag väl försökt i en halvtimme men tänker ge upp. Ska vänta till stefan kommer hem så kan han dra fast den med en tång istället.
Vad irriterad man kan bli, Men i grund och botten är jag nog mest irritard på att jag inte kan baka längre. Jag lagade ju pepparkaksdeg igår kväll för att vi skulle baka ut dom ikväll, Vilken skit deg som inte funka att kavla ut. Så nu har jag lagt mera mjöl i den och ställt den i kylskåpet igen. Jag kämpade med att få ihop 10 pepparkakor men dom ser lite roliga ut måste jag säga..Ena grisen ser ut som en flodhäst utan ben typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0