skyndar mig nuuuu

Nu JÄKLAR SKA DET BLI JULFINT I DET HÄR HUSET OCKSÅ!!!

För jag har varit till stan idag och handlat lite (läs massor)
Jag har handlat en julstjärna, två dukar, en tomtefigur, och massa annat som julklapp (skulle ha varit lättare om man sku köpa alla klappar till sig själv, hitta ju massa fiint) köpte också ett vintertäcke till Gizmo, handlade nått smått på julmarkanaden
Allt de där tog mig fyra timmar i stan
Jag har besökt, tillfället, sparhallen, kappahl, tyger&sånt, pentik. fyndet, zooarken, elvaruhuset och mp. fattar inte... så nu har jag bråttom om jag ska få allt fixat här hemma innan stefan kommer hem :) För efter maten har jag bestämt att vi ska baka pepaprkakor :) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0