sockerkick

Ojaa knäcken som jag lagade vart jättegod, rekommenderar receptet till er!! Jag lagade allt med 2dl och det vart ca 80st. Tänkte att jag skulle försöka spara lite till julen.
Igår måndag var jag på jobb igen efter att ha varit hemma någon dag (sjuk) + helgen sen så det kändes som det var länge sen jag jobbade!

Idag e jag ledig igen.:P Ska städa här hemma och handla inför julen, tänkte passa på och handla sånt som man inte behöver göra dan före då det är kaos i butiken. Ska fara in till stan också och fixa färdigt sista klapparna till föräldrarna och svärföräldrarna. Sen e alla klappar klara. vad skönt!!!

Igår var vi till pappa och åt tårta för han fyllde år, Då lämnade vi Gizmo hemma en stund max en timme var vi borta och här är resultatet:


Han hade snott ett paket socker och först det till soffan och slitit sönder det. Han e en riktig snattare!!! Sen hur mycket han åt vet ju inte jag men lite åt han nog för han lämnade sin kvällsmat i skålen och det gott folk har aldrig hänt så han mådde nog lite illa kanske? Så kan det gå! Sockerkick på hög nivå!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Nejmen vilken riktigt BUSHUND ni har! hahaha..

Jag hade tänkt att boka tid snart för klippning.. undrar om det finns tider innan jul såhär?

Hoppas det! Kram

2011-12-20 @ 11:10:04
Postat av: sassa

jodu en riktig bushund :P haha

Ja jag bara väntar på dig :) :)

Kramar

2011-12-20 @ 19:14:26
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0