jul feeling

Hullerombuller. SÅ är det i mitt huvud nu!! Vet egenltigen inte varför men jag är väldigt tankspridd nu förtiden. t.ex Idag kom jag till jobbet med dragkedjan på klänningen helt öppen och jag märkte det int ens. Och massa små saker som att jag glömmer bort att göra viktiga grejor osv.

Nu är det helt igen vilket ska bli hur skönt som hellst. Ska bara vara och vara i eckerö :P Enda planen inplanerad är att jag ska till syrran på söndag.


Jag och stefan sa att vi skulle ge en gemensam julklapp till oss båda iår, men sen kom vi underfund med att vi inte skulle göra det. Nä istället ska vi nu ge flera små och lite billigare julklappar till varandra, det är ju så kul att få ;)
Idag kom han redan hem med en julklapp som han har köpt till mig :D ;D
Men jag har också mina funderingar på vad jag ska köpa till han :)
Det blir nog en bra jul!! :D haha

Förra julen i Egypten

Stefan, pappa(mc knutten) och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0