10 pängtillmig

Idag har jag gjort dagens goda gärning iallfall!! Hör på det här ni, Jag har städat hela svärmors hus idag!!
Jag har dammsugit och torkat golven samt haft ut alla mattor. Varför ska man ha så jädra många mator? :P hooh
Snäll som jag e så städade jag åt henne efterssom att hon har opererat sig och inte får göra nått ansträngande.
Fast jag fick betalt ( inte lite heller) men jag skulle nog inte ha behövft nått egentligen men allt är ju hemmåt i dessa fattiglappars plånka :)

Sen for jag iväg till alko och handlade lite vin till mig :)
Till tyger och sånt för att köpa "snöret" som är borta. Men iställer komm jag hem med nya gardiner till köket och två nya löpare..
Och sen två vita skålar =)
Gaah jag ångrar mig lite nu men det blir nog fint.

Ikväll då ska jag klippa stefan. Det är ett måste verkligen!!!
Och kanske färga mitt hår? Jag står inte ut längre med min färg, och jag vet ju att jag inte kommer att få det färgat på nått annat sätt än detta på flera veckor.
Så nu skämms jag massor av att ha köpt färg på sparhallen :( En intensiv toning.
Skämmit men sant så kommer den att sitta på mitt hår:(
Jag har nog inte köpt färg ute i butikerna till mig sen jag började skolan för snart 3 år...
Nåå vad gör man. Jag hoppas inte Marlene läser detta nu. (om du gör det, förlåt men jag måsta)

Sen ska väl erika och jonas komma hit och sätta i bilbarnstolen i min bil för att jag ska fara och hämta Anton från dagis imorgon och sen fara in till stan för att möta upp Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0