behovet är stor nu

Jaha nu ser det ju ännu värre ut i hela huset innan jag började städa ett rum?
Satan det betyder att jag måste gå och plocka överallt. Och nu letar jag efter två snören som jag måste ja till mina gardiner, och jag hittar dom fan inte.? Jag var ju tvungen att byta bort julgardinerna i rodd rummet :P hah och dom som jag annars brukar ha där hade jag i köket. SÅ jag var tvunget att dom nu då och lägga tillbaka dom jag brukar ha i käket. Men dom ska ha snören i sig och det är det jag inte hittar.. Måste väl köpa nytt då??
Egentligen vill jag ha nya gardiner överallt här men det känns så onödigt eftersom att vi ska flyttta snart.


JAG ÄR I STORT BEHOV AV KLIPP OCH FÄRG I MITT HÅR NU!!!!
Det går itne att göra någonting med mitt skatbo jag har.
Jag skulle bara vilja klippa av allt och köra på nått nytt kort och häftigt men jag har sagt till mig själv nu att jag måste försöka låta det växa till examens dagen.
Tror ni att jag kommer att hålla mig?
Och med färgen jag har nu? Den är ju så himla tråkig!!!! Jag var nog inte redo att bli ljusare ännu känner jag. Vill behålla det mörkt. Mörk kastanj eller nått sånt :) skulle vara finfint



Åhh varför hann vi inte till ikea?? DÅ skulle jag ha köpt nya kuddar till soffan och löpare. OCh någon ny handduk :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Vart färgen bra nu då? ;) Kram

2011-02-24 @ 10:47:30
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: sassa

Jag har inte vågat laggt på den ännu :P hah

2011-02-24 @ 15:18:54
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0