ett gulligt snömonster

hem stressad från praktiken och skulle laga mat för att sedan fara och boxas. Men vem lagar inte mat om inte Stefan idag?? :) såå nu är jag lugn  :) bara han får det klart snart!! haha Stackar pernilla som ska boxas med mej för han lagar en vitlökssås som verkligen smakar vitlök :P hoppas hon inte märker nått :P haha

Idag var jag till skolan, kul att pratas lite :)
Beställde också en mössa till examensdagen och jag säger bara fyyysaaatan vad dyrt. 85€ !!! Whaat?? jag ska leta fram min andra, kanske man kan återanvända den? haha nej det kanske man inte kan men ändå..
På den här nudå så ska det stå Sassa * Frisör frampå så det är ju fint :)
Sen betsällde jag ett champagne glas som det står samma. Och det ska jag ha med mej hela kvällen :) hihi


Idag fick jag ta en drop in kund :) kuuul


Bamse har varit ute i snön och busat :P hahah sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Småkusinen

Haha nååå vad söt! Måsta ni ta bort det eller tog han bort det själv? Ibland är det tur att man har korthåriga kattor ;) Den jag hade när jag bodde hos Mamma så han var till Trädgårdshallen en gång och bada i en oljepöl, ibland var han i skitrännan i lagårn... långhårig kisse...

2011-02-10 @ 19:50:19
URL: http://janssoon.blogspot.com
Postat av: sassa

Jag stängde in han på wc där det är golvvärme så plockade jag bort lite men sen så smälte det bort ganska fort ;) Ibland kan dom nog båda två vara ganska skitiga, men oftast så klarar dom ju av att tvätta sig själva. Men det har nog hänt några gånger att man har doppat dom i en hink med vatten och tvättat med katt schampo ;) hah sötisar!

2011-02-10 @ 20:41:31
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0