första dagen

jahapp då var första praktikdagen avklarad, bara 18 dagar kvar då? :P hah
jag har mest städat idag, det var en jättelugn dag på studio hårdesign.
Jag hoppas att jag kommer att få göra nått mer också.
Men det har ju bara gått en dag och dom vill väl spana in mig lite också ;)

När jag kom hem kände jag att jag var lite nere och tung i huvudet så jag tog tempen och jo stegring men ingen feber iallafall.
Sen kom älskling hem och sa att vi skulle käka glass, maränger och banan och lite choklad sås så då for han till kea o köpte de. mm mm mmm
Men nu e jag mätt i magen, men gott som faen var det...


hmm nu måste jag leta i garderoben efter nått svart att ha på mig imorgon. Det kan ju inte vara allt för svårt va? ;) hah


En slir bild som jag bjuder er på ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Fina bilder :) hihi

2011-02-08 @ 10:31:55
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: sassa

haha jovarss :P

2011-02-08 @ 19:07:34
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0