Possitiva

Jag har två saker som jag skulle vilja dela med mig idag. Jag delar in det i possitvt och negativt inlägg så känns det bättre. För dom är så olika.


Sverige resa var rätt så lyckad, synd bara att vi inte hann göra allt vi skulle. Bland annat så måste vi hoppa över ikea, bauhaus och skopunkten :( typiskt, inga skor med mig hem. Jag som verkligen behövde det. Nå vi får ta en till tripp till uppsala bara.

Men det jag fick med mig hem var:
Plattång (efterlängtad som faaan)
3 byxor
2 leggins
2 tröjjor
2 linnen
1 t-shirt
Sockor och trosor
SÅ här mycket kläder brukar jag inte hitta. Och då var vi inte ens in till HM. Whaat? men jag kände att jag var rätt så nöjd så att jag inte behövde mer faktiskt + att tiden bara rann iväg.
Stefan fick med sig rätt så mycket han också :)

Men som sagt synd att vi inte hann titta på något till huset. För det var lite därför vi skulle fara också? hhah. Men vi  fick allt som behövs för att kakla badrummet iallafall.

Det vart en rejäl hög för mig tyckte jag. Nu syns ju inte det så bra efterssom att det är taget med Webcam men jag orkar inte ta fram den andra och fota det fint. neej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0