shoppiing

helt  plötsligt fick jag en halv timme tillgodo nu på morgon kviste? hur är det möjligt, när man är en sömstuta?
HAh nu kom jag på att när jag var liten hade jag ett nattlinne som det stod sömstuta på hah? Vilka minnen ;P
Nå ivarjefall så borde jag diska detta berg som står på bänken. Men kan man diska på morgonen? hah
Jag fattar inte hur det har blitt så här mycket disk?

Idag måste jag växla pengar, från egytiska till kronor. hoppas man kan göra det hemma gratis? Annars får jag ta me dom till forex i swe för där är det gratis iallfall..
Yess vad jag längtar tills imorgon då det bär av till swe :)

Jag ska köpa:
Plattång
SKOR
Kläder
Massa mat
Wc stol :P ( om jag har råd)
Ikea shopping
Och massa kraffs lär det väl bli

Ikväll kommer stefans kusin hit och klipper sig :)



Kommentarer
Postat av: Minna

Åh, jag vill också shoppa! Fast till Ellinor ;)

2011-02-18 @ 11:13:24
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: sassa

Det är roligt att köpa barnkläder :) dom e så söta allihop di där små kläderna!

2011-02-18 @ 14:51:26
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0