SnoWdaY yesterday

Jag glömde berätta en mysig sak för er igår.
Då var vi i eckerö och först "gummade" vi lite i badrummet. okej det var kanske inte så mysigt. Men sen efter det kom lite flera ner till stugan. Nämligen

Johnny, Yvonne och Moa, Chris (stefans äldsta bror med familj)
Tommie och Tim,Tilde (Stefans andra bror med barn)
Doddi och Gunnar (Stefans moster och gubbe)
Sussi (Svärmor min)
Anna (En lektant från swe)

Vi hade en härlig sportlovs dag på isen. korvgrillning, snöskoter, skidor och Skridskor. Vad man själv villa göra lixom. Hur mysigt som hellst ju. Såndana dagar tycker jag om.
Och man kände tillochmed hur solen värmde på kinderna så dom var röda när man kom hem.
Kunde ju inte få bättre väder..
jag ångrar lite att jag itne hade kameran med, så jag har inga bilder att visa er :(


Idag ska jag städa ur lilla rummet lite. Det ser ut som ett bombnedslag (igen) Varför slutar det alltidså?
hmmf..
Och tvätta kläder ska jag gör. Skúlle behöva två maskiner idag så skulle det gå lite undan.
Jag håller på att göra rent i sängen också och då blir det så mycket tvätt på en gång. Fullt i korgen med andra ord.

Sen iväg till kea och handla något till middag.
sen ska det städas på jobb :P hooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0