solen skiner på oss snälla typer

vilket super fint väder vi har haft idag altså. Synda att jag inte har hunnit varit ute mer, men så är det ibland.
Jag har iallafall fått bilen tvättad. Och då menar jag ju självklart för hand!!! :)
Jobbat och städat lite här hemma också men det är jag inte klar med. Jag har bara en liten paus....

Helgen annars har varit helt okej. Fredag kväll vart mysig med en fräsch kycklingsallad som vi lagade och baguett och en flaska vitt :)
Lördagen spenderades i eckerö, målade lister på övervåningen och hjälpte till att spackla golvet i badrummet. haha jag skulle gå ut och hämta lite vatten i diket så jag fyllde en hink och när jag skulle gå in halkade jag och fick hinken över mig:P hah det såg nog rätt roligt ut tror jag. Men jag vart genomblöt på armen och på ena benet så jag klarade mig rätt så ba ändå när jag druttade  på rumpan :P
På kvällen kom Erika , Jonas och Anton över en sväng och pratade lite.

Imorgon är det praktik som gäller. Lite nervös inför det men ändå inte så mycket. Mer nervös då jag ska till klipp upp imorgon kväll och sen tisdag morgon. Inte för att jobba men på en föreläsning och fotografering :P

Nu är nog pausen slut va? ;)



Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas du inte blir förkyld nu då när du fick kallt vatten över dig! ;) haha

2011-02-07 @ 10:18:52
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0