Glutenfria dagen

Glutenfritt var det här i huset idag.
Jag håller på bakar några kak sorter tills ikväll då jag ska bjuda över mammsen och pappsen och stefans föräldrar. Sussi är gluten så jag tänkte bjuda på endast glutenfritt ikväll
Jag har gjort en glutenfri kladdkaka, som jag tror blev god, jag har smakat lite på ena kanten :P hah
Sen gjorde jag syltkakor, dom blev inte goda. potatismjölet tog slu så jag gjorde dom på glutenfritt mjälmix men det var ingen höjdare.
Nu lagar jag glutenfria havreflarn, dom blev goda;)

Det är lite knepigt tycker jag att baka glutenfritt för man vet aldrig hur det ska bli känns det som...

Nu måste jag ju städa också då tills dom kommer.
Gojje och Mimmi har redan fått rent ;)


hmmm maguque städning sent ikväll? eller tidigt imorgon bitti? hmm :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0