hmmm

Jag hoppas på lite mer possitivt innan den här dagen är slut.
Men andra ord så är jag lite nere idag men det ska väl vända. Jag ska ju bla. på middag till dinos ikväll efter att jag har jobbat häcken av mej :P Eller middag och middag det blir väl att ta något lite lätt eftersom det blir så sent.
Och före det ska jag träffa Peter på klipp upp. Spännandeeee..

Hur många dagar har jag inte skjutit upp svenska grejjset nu? jag måste verkligen göra det idag, jag skaa lämna in det imorgon så är det bara. Men det är så svårt, så jag fattar  ingenting.


Och jooo förresten så gick träningen bra igår,  jag kan gå idag!!
kul var det iallafall och skönt.


Då flög en vind från havet in
med lockande musik,
en mumrik spelar på sin flöjt
i sömnig sommarvik,
nån kappsäck har han aldrig haft
och aldrig trånga skor,
han vandrar på den gröna äng
där inga sorger bor.
Men vem ska trösta Knyttet
och förklara att en sång
är bättre än en kappsäck
ifall vägen är för lång...
En dikt skriven av Tove Jansson
Som jag ska analysera och massa blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0