hoppas hoppas hoppas ;)

Tusan att det inte gick som jag hade tänkt nu då..hhmmmm Nu gäller det att ladda om.

Ikväll tänker jag gå och lägga mig prick klockan nio.

att få spärr på telefonen är nog inget vidare, vad man känner sig låst. Nåja 4 dagar till får jag stå ut. Det var tydligen dyrt att ringa i Egypten ;P
Jag har inte haft spärr sen jag gick i högstadiet tror jag haha

Idag lagade jag en god middag, synd att jag inte tog kort på det
Men det var någonslags vegetarisk snitzel sen klyftpotatis, egen lagad tzatziki och en stor grönsallad. skit gott och lätt lagat..
:)

Åhhh jag hoppas på att en viss person skall ställa upp som modell nu till yrkesprovet ;) ;) ;) känn ingen press :P heh

nu hänga tvätt jipiiyey


Kommentarer
Postat av: Minna

Klart jag ställer upp ;) kram

2011-01-18 @ 18:46:58
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: sassa

Alltså du vet inte vilken lättnad det vart när du sa att du skulle ställa upp!! det kommer bli kanon :D:D

2011-01-18 @ 19:46:46
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0