Jag slapp dra ut tänder idag!!

Första dan i skolan, två lektioner :):) jag klagar inte!!
Men efter dom for jag till tandläkaren för att operera bort två visdomständer.. Och för det har jag varit sjukt nervös så att jag inte kunde sova på hela natten..
När jag kom dit frågade han hur det var och så där och jag svarade att allt var bra men att jag var lite nervös..
Det är ju inget att va nervös för, det är ju bara en helt vanlig undersöknaning sa han..
VAA?? SKA jag inte dra ut några tänder??
Njää inte tror jag väl de sa han..
hmmm
Så när han kollade på sin dator så såg han att ingen remiss var skickad till mej. Så den hade inte ens kommit iväg. Det brevet jag fick hem var bara en vanlig års undersökning.. hmm Det kunde väl ha stått undersökning då för fan!! Det stod bara att jag skulle vara där.. Så det var nog lite konstigt tyckte jag men jag var ju helt säker på att dagen skulle komma då jag skulle dra ut dom..

Men den här tanläkaren tyckte att jag skulle ha dom kvar ett tag till så han skickade inte heller en remiss. Skönt i och för sig men jag var så inställt på att ta bort dom nu. Men jag behöver ju inte betala en fet jävla räkning nu iallafall. Bara en på 47 € som det kostade idag för 10 minuter. Dom måste ha jävligt bra lön!!!

Jag åkte istället och handlade lite med mammsen ;) och sen skjutsa hon hem mej och nu håller jag egentligen på och reder upp lite här hemma. Jag funderar på att byta bort julgardinerna?




Det finns massa tankar i mitt huvve som snurrar fram och tillbaka hela tiden. :s  Kan ingen ta ett beslut till mej?



Kommentarer
Postat av: Minna

Men fyfan vad skönt å slippa dra ut tänder... Jag brukar å ha dåligt ti å sova natten före jag ska till tanddoktorn. Haha! Och att dra ut är det värsta jag vet! Sist jag gjorde det, innan jag skulle börja ha tandställning så fick de söva ner mig och göra det!

Så det var tur.. :)

2011-01-10 @ 15:22:04
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: sassa

Oj härregud!! hah tur att jag slapp idag då :P Men jag vet att dom växer snett så dom börjar säker jävlas någongång i framtiden, men det tar vi då ;)

2011-01-10 @ 15:30:19
URL: http://susannl.blogg.se/
Postat av: sandras

vad ska jag ta för beslut till dig?:)

går själv och funderar på massor som jag egentligen vill att ska försvinna och lösa sig på eget sätt.. men jag kan ju kanske hjälpa dig med en fundering;)

2011-01-10 @ 21:06:38
URL: http://sandralicious.blogg.se/
Postat av: sassa

Varför är man så otroligt velig egentligen? Fasen man ska sluta älta allt och bara göra saker, inte fundera på Ifall att... blabla.. NÄ skärpning nu :):):)

2011-01-12 @ 14:17:18
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0