Skitkatt

Idag känns det som jag har gjort massor fast egentligen har jag ju inte gjort så mycket. Varit in till stan och jobbat, till Pernilla och sen har jag varit hemma.
När jag kom hem möttes jag av en lite mindre trevlig syn, Kattskit på mattan..!! fyysaatan vad äckligt!!
VI har tre mattor i huset, två har jag ute som hänger på tork, för att jag tyckte att det var dags att tvätta dom. Men någon av kattorna tyckte tydligen att jag måsta tvätta den tredje också.. Nu rullar den i tvättmaskinen.

Det är ju så fint väder så jag tog med mig kameran och gick ut och fotade lite. Några bra bilder fick jag, tyckte jag iallafall.
Klockan är bara tre, jag har ju massor av tid kvar tills vi ska äta. Städa mera kanske? eller baka?? ;) hmmm

I skolan förövrigt så händer det massor nu, men till på det så häder det dubbelt så mycket på sidan om just nu i mitt liv. Hur ska man kunna tänka klart när allt snurrar i huvudet? Allt kommer lixom på en gång.

Igår kväll lade jag mig på spikmattan och den e nog tamme´tusan guld värd!! Fast igår kväll tog jag den mest för att jag hade så super ont inacken. Och idag har jag inte alls ont :) Jag måste ligga på den oftare tror jag.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera när du fotar? Jättefina bilder!

2011-01-31 @ 10:10:04
Postat av: sassa

Tack så mycket! Vad kul att du tyckte dom var fina :)

Jag har en sony systemkamera modell DSLR-A330

2011-01-31 @ 15:21:16
URL: http://susannl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0