sZombie= jag

Trött trött trött hujj jag skulle kunna somna vilken minut som hellst känns det som.
Men jag måste laga mat nu, och sen sticka iväg på jobb. Det har jag ingen lust med. Jag har fortfarande magique och saxofönen varje onsdag och det har jag nog tröttnat på, det tar på krafterna.
Det känns som jag bara städar åt andra och mitt hus kommer i sista hand om jag ens orkar städa hemma. Men jag kan inte låta stefan göra det heller för han jobbar också som en dåre, 9 timmars dagar och sen kvällar ibland och helger.


Idag har jag sökt efter en ny praktikplats men den fick jag också nej på ( men det försod jag varför då dom berättade :) men skulle ändå ha varit kul att komma dit) Sen gick jag in till en annan salong men till dom skulle jag höra av mig imorgon. Hmm det blir såhär när första alternativet inte kan ta emot en. Bara nått alternativ kvar nu om jag får nej imorgon också.

Sen har jag bestämt mig för att gå på motionsgymnastik imorgon i lemlands skola. Om det är kul ska jag gå varje torsdag. Det är ju så himla nära och inte alls dyrt. Hoppas det är kul och givande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0