aldrig detta igen gott folk

MotionsGymnastik ---> fuckOff
Jaaahärrreguuud.!! Igår var jag på motionsgymnastik, vilket var det mest pinsammaste jag gjort inom träning!
NI kan inte fatta hur skämmigt det var..
Jag far iallafall inte dit nästa torsdag kan jag ju säga direkt
Det var inte som man hade tänkt sig
Jag och min klasskompis ;) for dit
vi var dom enda som kom
SÅ vi trodde att då blir det inget men vi hade fel, vi hoppade och skuttade runt i jompa salen dansade till amerikansk musik lite salsa och annat skaka höfter och mage. Lite balett också. Sen skulle vi dansa på egen han i en bubbla och det var det ena och det andra................hohohohoh
Stel som man e såg det ju förjävligt ut  medans instruktören var så inne i sitt att man fick ju skratt attacker så man måsta vända sig bort.
om man skulle ha varit en grupp på 15 pers så skulle det inte ha varit lika pinsamt


Idag har jag fått en praktikplats på StudioHårDesign, inte det jag tänkte från början men blir väl bra.
Sen sökte jag också jobb till sommaren på klipp Upp ;)
hejjahejja

Ikväll fick vi oväntat besök av Erika, Jonas och Anton. vilken pratkvarn lillpojken är alltså hoho och rolig är han också ;) Jag och Anton spelade Bondgårs lotto ! Och så tittade vi på mass kort och ät lite glass. m.m.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0