19.01.2011

Just nu satte jag mig i soffan och tittar ut, Bamse sitter på ett fågelborstak och tror på framgång med sin jakt.. haha Bamse är värdelös på att fåna fåglar, jag tror inte han har fångat en enda. Och inte kommer han att göra det nu heller fast han tror nog han har väldens bästa plan. hhmm

2 timmar skolan idag, skönt som tusan!!!
VArför är jag trött hela tiden? Kul läsaning för er nör jag alltid skriver om hur trött jag är.. Det är ju ingen idé att gå och lägga sig en timme nu för sen är man väl ännu tröttare när man ska fara iväg på jobb.

Idag har Pernilla varit här :) trevligt
Även om vi har gjort skolaarbete, men det är ett ganska kul projekt det där "starta egen salong" Men MYCKET man ska tänka på och fan vad dyrt allt är när man börjar fundera.
Imorgon ska vi fortsätta om allt går som planerna.

Ska försöka göra lite på yrkessprovet också eftersom vi ska prata och ställa frågor om det imorgon
Sen har jag svenska läxa också som är tråkig och komplicerad känns det som..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0