dark hair

idag har det vari rätt så lungt på jobbet faktikst, skönt med sådana dagar ibland också :) jag har satt färg i sofies hår och camilla färgade mitt hår idag, blev mörkt. äntligen!! lite väl mörkt men det är ju bara några tvättar sen far det ur lite av det + att det är lite ovant. Skulle vilja klippa mej men måste hålla mej lite tror jag :P



kvällens planer var att jag skulle spela volley med ett gång men så vart det inte, så e nu hemma och tvättar i min nya maskin, ska ut och röra på mig, kanske ta itu med roddrummet och alla dessa grejjor. Men nu först iväg till mamma och hämta en mysig korg till hunden :) DET NÄRMAR SIG!!


ibland blir jag så himla osäker :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0