Farmor

när jag var ut och gick ikväll, villa jag gå till farmor och farfars graven. Nu börjar det växa gräs där men stenen saknas fortfarande. Kändes som det var nått som drog mig dit, när jag kom hem kollade jag upp vilket datum det var farmor dog. Och jo exakt 5 månader sen idag ;(
12.2.2011 Att tiden går så fort, kändes som det var typ 2-3 månader sen..
Saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar
Hon betydde verkligen mycket för mig när jag var liten


Buketten längst ut med rosa blommor var från oss
" vila i frid Farmor"
Erika o. Jonas,  Anton,  Susann o. Stefan
Jag kommer ihåg att jag skulle läsa upp det i kyrkan men jag klarade inte av det för att jag stört grät, så Erika måste göra det i stället. Tur det!
Och ute vid graven när dom hade hissat ner henne och jag skulle släppa ner min ros och säga ett sista "hej då" så himla tungt att göra det. Bara för att jag skriver om det nu så rinner mina tårar ;(



FÖrlåt för att jag inte skirver om något roligare, hon har varit så mycket i mina tankar på sista tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0