=) happy face

Fredag, en bra dag på jobbet, lagom tempo för min del och det flöt på bra :) + att sandra kikade in där när jag hade en lucka över, mamma var också in en sväng idag :)
Massor massor som kom in på drop in
vi var endast 4 frisörer och henrika i receptionen, skönt att vara lite färre, hela salongen blir lugnare. roliga gänget som jobbade idag :) + att dom är så himla hjälpsamma om man behöver hjälp, dom tar sig alltid tid att hjälpa mig  fast dom har kunder :) snällt av dom!!!!



SNART FÅR VI SÄLLSKAP :)
VALPEN!!
gud så roligt det ska bli, och stefan är så himla extas över det och längtar otroligt mycket efter den och då blir jag också så himla glad :)
Visst kommer vi att bli galen över den också säkert?? inte e dom ju världens änglar hela tiden när dom är valpar..
Och folk säger till oss, "ojdå nu blir nu bundna, och inte kan göra nått" Varför sku de vara så?? Klart att vi måste vara hemma med den nu när den e så liten, det är ju självklart att man ska vara hemma med den då ju !!men sen ska den kunna vara ensam också någon timme + att vi har många som vill vara barnvakt till den :) och den ska få komma med på allt möjligt.

Gissa om det kommer att komma upp bilder på hunden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0