Lascar

Billowhiz Lascar heter våran hund:) Billowhiz är kennel namnet och Lascar är en vulkan i chile. Det är namnet på hunden men vi fick självklart döpa om den om vi villa.
Vi har inte bestämt oss ännu om vi vill att den ska heta Lascar eller om det blir nått annat. Kommer inte på nått annat fint namn. Jag tycker ändå att Lascar e ett ganska fint namn ändå? Låter det konstigt???
Ge förslag om ni vill :)

Vi ska hämta han på lördag klockan 12 :) shit vad spännande och roligt samt också ovant och lite pirrigt..

Igår då så var vi dit för att kolla på dom en sista gång och bestämma oss för vilken vi villa ha, Han med prickarna (Lascar) kom fram till oss så fort vi kom dit :) men vi velade ju med en till men vi bestämde oss ganska fort att det skulle bli "pricken" och Carola sa till oss att den skulle passa oss bäst. Den hade en sådan personlighet att vi skulle funka bra tillsammans sa hon. Den skulle bli perfekt till oss. Kul att hon också tyckte att det var ett bra val.

Igår natt var min gullrumpa hemma och sov, men nu e jag ensam igen :(

Lång dag på jobbet idag och jag har gjort den ovanligaste klippningen någonsin jag gjort, Lite weard om jag själv får säga det.. kul ändå att få göra lite ovanliga saker.. men hon villa ha det så och hon verkade nöjd.. Det går inte at förklara frisyren heller. tyvärr..
ska försöka förklara


Tänk er typ en sådan här frisyr men Låååånga polisonger lite längre lugg men snaggat uppepå, kort i nacken och färgen är grå men färgat bak på virvel och i luggen men brunt
Svårt att förklara men jag försökte. Måste bara då det var en så ovanlig frisyr..
Nämner ju såklart inte något namn eller så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0