lördag, söndag & måndag

ny vecka, nya möjligheter? är det inte så?

Min helg har varit great :) lite jobb och lite sommarkalas och lite strand och lite bad :) bra blandning som jag gillar!!

igår kväll gick våran tvättmaskin sönder men nu har vi en ny som vår hyresvärd just var och "installera" så jag har tvättat en tom maskin ikväll, det stod att man skulle köra den tom första gången så de gjorde jag faktikst. FÅr väl tvätta imorgon. Den känns lyxig :P

Just betaldade jag tre räkningar och insåg att hmm det fanns lite cash där så stunden efter gick jag in på hm.com. OJDÅ!!! hmmf beställde hem grejjor för 250€ wuupps, Menjag kör på den stilen att jag skickar tillbaka massor och betalar för det jag behåller. I slutändan brukar det inte bli lika mycket.

Nu har stefan semster, vilket betyder att jag är gräsänka (ett så förbaskat fult ord) så småningom ska jag väl fara dit ut också men inte den här veckan iaf, Han måste ju få jobba ifred nu innan valpen kommer. DÅ blir det nog ändå inte så mycket gjort på huset för han ska ju vara hemma med den.

(gjorde en grymt snygg sidecut på jobbet idag) Coolt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0