oppdatering

några bilder på Gizmo, dom två första dagarna hos oss :)
Har icke nyare, kameran är i eckerö....
Det går bara bra med lille skrutten, han hör redan när man visslar på han och när man säger hans namn :) inte alla gånger men dom flesta:P
och när vi ska sova ligger han och myser med oss, hellst ska han sova på vårat huvvud eller med på kudden. Gärna så tätt intill oss som möjligt :)
I fredags då det var sådär jätte varmt, badade vi och Gizmo kom också själv ut i vattnet.
Han har tydligen redan växt på en vecka så att det syns säger folk ?? Men han är ju fortfarande pytte liten :)

Helgen har varit super bra
- Fredag var jag ledig = jag, stefan och gizmo till stan och uträtta ärenden. till eckerö och badaaaa sen barnvakt.
- Lörddag jobba till 14 sen till eckerö och umgås med stug folket där, spela spel, kubb och pil och lite smått kuligt
-Söndag Jag och gizmo intar filten på altanen, solar och läser kalle anka
-Måndag jobba och till Lemland för att fylla på klädförrådet och annat som skall göras. HÄmta H&M paket =)
-Tisdag jobb och till eckerö
-Onsdag Sverige med Stefan, ikea och allt i uppsala kanske köpa matbord+ stolar, badrumsinredning, mattor och massa annat dyrt. Hejdå pengar!!!
-Torsdag Jobba långis, kolla korp om jag hinner
-Fredag HEJ LÖN =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0