10.06.2011

jaha nu har jag jobbat min första arbetsvecka och ät helt slut!!!!!
jisses vad trött jag är, verkligen..
I stort sett så har väl allt gått bra iaf


Idag klippte vi av mig gåret, blev riktigt kort uppepå. Var ju lixom så illa tvungen att ta det så kort som mööjligt för att få bort den där jävla permanenten som vi gjorde. men fast det är skit kort nu så finns det ju kvar ännu såklart:( Måste låta det växa lite så får jag klippa bort det igen bara. SÅ är det!!!
Annars är jag nöjd med frisyren men det är permanentet som förstör allt!!!
Behöver lägga lite ny färg också så blire nog bra, kan inte göra så mycket mer :P
Skit hår...
Jag blir så himla avis på vissa hår, när man känner och klipper det så bah" ååhh sånt här hår skulle jag vilja ha" typ..
 

För övrigt tror jag att jag har hamnat lite i en svacka, känns som det? men men...

Bara tvätt maskins fans skapet är klar så ska jag gå och lägga mig. Kunde ha gjort det för en timme sen. Ögonen far ju fan i kors.

Sov morgon imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0