First day

Nu har jag mumsat i mig en skål med söta jordgubbar, gottis. Njuter lite av livet :)
Examen är avklarad, samt bjudningen och idag första dagen på klipp upp "på riktigt" jonå fick jag allt jobba idag. Drop in hela dagen och kunder som bara strömmar in hela tiden så att jag inte han med lunch ordentlig:/  nåja det var bara första dagen. Imorgon har jag inbokade kunder samt drop in  på eftermiddagen. Blir nog super bra det här. :)

Vetni vad?? jag fick en ny cykel i examenspresent :) igår kväll var jag ut och rejsade nya mommo hojjen :)
Just nu är jag super trött och jag tror att jag tänker ta täcket till soffan och ligga å se på tv och små sova lite eller så går jag direkt till sängen. Ensam hemma nu eftersom stefan är och sparkar boll. Korp match, hoppas dom vinner.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0