Lördag 18.6.11

jobbat igår och idag på klipp upp, nu känner jag mig slut som artist.
en dag ledig och sen jobba till midsommar :P

Planerna för kvällen var att jag skulle fara med alice ut på sjön och picknicka eller grilla eller nått sånt. Men tyvärr blev det inte så.. Iof inte så bra väder heller för det men jag var ändå taggad. Så vi försökte hitta på nått annat men vi kom inte på vad vi skulle göra efter det att jag hade jobbat så jag for hem och käkade och nu sitter jag här. Blev super trött nu när musten gick ur mig.Var faktikst riktigt på g att göra nått ikväll men nu får det no vara. Rätt skönt ändå för jag e ensam hemma :P Fast såklart skulle de vara mysigt med lite kärleks mys också :) Men det är bara jag, ostbågarna och film.

Nu tänker jag ta mig i kragen och ta en cykel tur. känner att jag behöver få lite luft men jag har ont i fötterna för att gå ut å gå eller nått likanade så då e mommo racern bra :) gillar den skarpt!!

Förresten så längtar jag till måndag kväll då vi ska och se på valparna ;)


Ps.
Saknar dig farmor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0