sliten

Lång dag på jobbet idag + att jag hade drop in från 9-17 och hade fullt heeeela tiden, jisses.. Dagen gick fort men jävlar vad slut i huvvet jag var där ett tag. Inte roligt att jobba sådär med migrän som ligger och nöter inuti mig. Bokningar sen från 17-19 men sista kunden kom aldrig så jag kunde gå hem halv6 vilket var guld värt idag.

Iväg till apotektet och hämtade ut medicin till nemo, p-piller och migrän spray till mig. tur att jag har fått lön idag :D :D :D happy fejjs

Snacka om att man är seg när man kommer hem senare. Jaa jag äter lemlands glada jordgubbar och sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv :P
Förbaskade huvud

KramiZzZzz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0