slöat

Kan det sluta regna snart??
Jag vill ut ut ut ut ut men inte när det regnar så här mkt..
vilken slö dag, gör inget det är ju slött ävder också så att..
Sett på lite film och legat i soffan under täcket. Sällskap med Bamse som kommer och ska gosas och somnar på mig :) Både han och jag sitter och tittar ut lite nu och då

Det tycks ju bara komma mer och mer regn?? Jag skulle borde ha varit ut före maten istället. Bara det blir lite uppehålla ska jag ta på mig jackan och gå ut och gå. igår när jag for på en cykel tul så när jag kom hem satte jag mig ner på huk för att klappa nemo och då hände de nått med mina lårmuskler som typ drog ihop sig skit mkt. Nästan krampade.. Idag är dom helt ömma och spända musklerna. SÅ jag  tänkte mjukaupp dom med lite promenad. Villa ju fara ut och springa men inser att det kommer ändå inte att gå, blir nog bara värre av det.
Flummigt, jag vet!!

Ikväll kommer stefan hem :) :) jihuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0