Valpar :)

Det märks tydligt på mitt humör att jag är trött, idag bara slank det ur mig "men e ni dumma i huvve eller"? till Alice och johanna.. Stackars dom!!! jag bad iaf om ursäkt och jag vet inte ens var det kom ifrån?? Inte bra!!!

Igår kväll var vi iaf och kollade på Carolas valpar, nu är dom ca 3½ vecka och börjar bli lite smått fart på dom. Men alla ser typ likadanna ut ännu och dom e tjockisar :) söta små bollar, jätte runda i ansiktet och lite valkar här och där. Om någon vecka ska vi få komma dit igen och välja våran valp :) KUL
Så ca 4 veckor tills vi får ta hem han
Bjussar på någon bild som jag tog igår hos dom





Runda och knubbiga ;)




Stolt mamma Awa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0