Fredagen roligheter

Lite om min helg då som har gått, jaa jag vet lite sen uppdatering! :)

Fredagen spenderades hemma hos sassa och stefan i mellanvik
Först käkade vi tacos tillsammans med conny:)
Och sen kom mina kära klasskompisar Tove, Alice och Jenny
OJ jessus vad roligt va hade hela kvällen!!! Verkligen :)
Det var superroligt att dom kom och vi skrattade och slirade runt hela kvällen =)
Men stefans kompisar var också här då såå jag tror att vi sammanlagt var 10-12 personer. Helt lagom i denna stuga :)
Alla var så roliga och bjöd på sig själva
Drack gjorde vi också ;) hah

SÅhär kula har nog inte jag haft på länge iallafall så det vart en väldigt lyckad fest!
Sen for vi in till arken också men där tyckte jag att det var mindre kul faktiskt, även dom andra tyckte att vi lika bra kunna ha varit kvar hos oss iallafall ett tag till :)

Ett mysterium bara, Stefans skor är borta? hah helt konstigt för vi har inga någge andra skor här. Alltså borde det inte vara någon som har tagit fel och lämnat sina kvar? helt sjukt konstigt! Lite roligt..
Dom dyker säkert upp förr eller senare. Kanske dom ligger i snön här utanför någonstanns. haha dom kommer väl fram i vår :)

Lördagen spenderades i horisontalt läge hela dagen. Pizza budet kom till oss som räddare i nöden haha :)
Söndag, städa städa städa :P

Fan också att jag inte tog några bilder under kvällen!!

Nu till studiohårdesgin, 3dje sista dagen!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0